Pápež František nezabudol ani tentokrát na nedeľnej svätej omši, po ktorej krstil v Sixtínskej kaplnke 28 detí, povzbudiť mamy, aby sa nehanbili nakojiť svoje deti počas omše.
Keď sa počas pápežovej kázne Sixtínskou kaplnkou rozozvučal plač bábätiek, povedal František: „Koncert začal“ a zasmial sa.
Komentáre k článku
A kto povedal, ze zena ma kojit odhalena? Nechutne je, ked zeny sa odhaluju ako nejake prostitutky a este su na to pysne. Taktiez je nechutne vasnive bozkavanie na verejnosti, ktore ma byt intimnou zalezitostou.
K veci by bolo, prečo redakcia takto adoruje pápeža v oblasti kojenia / čo je čisto jeho marketingový ťah / a nepozrie sa, prečo je stále podľa katolíckej viery hriech ísť na umelé oplodnenie, evanjelici to nepovažujú za problém od r 1985. Aj katolíci, aj evanjelici sú kresťania. Pápež kategoricky! odmieta ženy ako farárky, no ale má pochopenie pre kojenie detí aj počas omše,radujme sa, veseľme sa
No a to, že chcel, aby každá farnosť prijala utečeneckú rodinu a celkove jeho vzťah k utečencom je už vrchol alibistickej logiky.
Ale však ak by mali potom ženy problémy, tak radujme sa, veseľme sa, pomodlíme sa – kojiť môžte ženy aj v kostole, hádam Vás tu nebudú zabíjať..
Asi na to by som v prípade redakcie poukázal.Nie všetko je zlato, čo sa blyští…
Zas sa ozval “znalec” RKC. Hriech znamena minutie sa ciela. Pri manzelskom spojeni, ktore ma byt aktom lasky sa odovzdava (potencialne) zivot. Aka laska je pri umelom oplodneni? A co umelo zabite zarodky ludskych bytosti, ako “vedlajsi produkt”? Kde su ti humanisti, co chrania “vtacie hniezda” a nevidia nasilie na ludoch?
Svatenie zien bolo nedavno znovu preskumavane – zostava status quo. Nerozumiem vsak preco to ludom vobec irituje. Posudzovat rozne zalezitosti v Cirkvi na zaklade bulvaru je naozaj nemiestne. Skuste skumat skutocne fakty a potom reagovat.
Neskutočné, Martin, Ty spochybňuješ lásku manželov, ktorí išli na umelé oplodnenie a dnes vychovávajú deti ? Kresťania evanjelici sa práve za zaklade tejto lásky a lasky k takto počatým deťom rozhodli už v r. 1985 akceptovať IVF. Ano, RKC mala proti IVF 5 výhrad, z ktorých zostala jediná – narušenie plodivej sily. Už ani nie umelo zabité zárodky, viď Taliansko, ale práve teologicky dané narušenie plodivej sily.Práve toto by mal prehodnotiť pápež, tak ako prehodnotili evanjelici IVF. Raz to nejaký pápež urobí, tak ako napokon pápeži uznali heliocentrizmus, len škoda toho času a tých potencionálnych katolíckych rodičov, ktorí by mohli vychovávať takéto deti a odradí ich postoj RKC.
Napokon, aj takí katolíci sú, čo vedome idú na IVF s tým, že im čas plynie a nebudú čakať, kedy IVF podľa RKC nebude hriechom.
Boh ak je, tak pochopí…
nikdy som na verejnosti nekojila, vzdy iba doma. je to najintimnejsia zalezitost matky a dietata, tak preco to vystavovat na obdiv? vzdy som si dokazala svoje 3 deti nakojit doma a nasledne ist von. vzdy vydrzali. pripada mi to nechutne, ked vidim zeny kojit v restauracii, na promocnej oslave, v kostole na choruse medzi muzmi, v elektricke, ci na lavicke. ked uz treba nakojit, vzdy by som si nasla nejaky kutik, kde sa da odvratit od spolocnosti, zahalit sa a nakojit dieta. ale v kostole počas bohoslužby by som nekojila za žiadnych okolnosti.
A kto povedal, ze zena ma kojit odhalena? Nechutne je, ked zeny sa odhaluju ako nejake prostitutky a este su na to pysne. Taktiez je nechutne vasnive bozkavanie na verejnosti, ktore ma byt intimnou zalezitostou.
Neboj sa, Martin, pápež aj na to myslel, chce tu imigrantov, ktorí urobia tým nechutnostiam koniec.Len potom redakciu babetka nebudú viesť ženy:0
Milan1. dlho som ta tu nestretla. Ale zvykol si mavat take viac k veci komentare
K veci by bolo, prečo redakcia takto adoruje pápeža v oblasti kojenia / čo je čisto jeho marketingový ťah / a nepozrie sa, prečo je stále podľa katolíckej viery hriech ísť na umelé oplodnenie, evanjelici to nepovažujú za problém od r 1985. Aj katolíci, aj evanjelici sú kresťania. Pápež kategoricky! odmieta ženy ako farárky, no ale má pochopenie pre kojenie detí aj počas omše,radujme sa, veseľme sa
No a to, že chcel, aby každá farnosť prijala utečeneckú rodinu a celkove jeho vzťah k utečencom je už vrchol alibistickej logiky.
Ale však ak by mali potom ženy problémy, tak radujme sa, veseľme sa, pomodlíme sa – kojiť môžte ženy aj v kostole, hádam Vás tu nebudú zabíjať..
Asi na to by som v prípade redakcie poukázal.Nie všetko je zlato, čo sa blyští…
Zas sa ozval “znalec” RKC. Hriech znamena minutie sa ciela. Pri manzelskom spojeni, ktore ma byt aktom lasky sa odovzdava (potencialne) zivot. Aka laska je pri umelom oplodneni? A co umelo zabite zarodky ludskych bytosti, ako “vedlajsi produkt”? Kde su ti humanisti, co chrania “vtacie hniezda” a nevidia nasilie na ludoch?
Svatenie zien bolo nedavno znovu preskumavane – zostava status quo. Nerozumiem vsak preco to ludom vobec irituje. Posudzovat rozne zalezitosti v Cirkvi na zaklade bulvaru je naozaj nemiestne. Skuste skumat skutocne fakty a potom reagovat.
Neskutočné, Martin, Ty spochybňuješ lásku manželov, ktorí išli na umelé oplodnenie a dnes vychovávajú deti ? Kresťania evanjelici sa práve za zaklade tejto lásky a lasky k takto počatým deťom rozhodli už v r. 1985 akceptovať IVF. Ano, RKC mala proti IVF 5 výhrad, z ktorých zostala jediná – narušenie plodivej sily. Už ani nie umelo zabité zárodky, viď Taliansko, ale práve teologicky dané narušenie plodivej sily.Práve toto by mal prehodnotiť pápež, tak ako prehodnotili evanjelici IVF. Raz to nejaký pápež urobí, tak ako napokon pápeži uznali heliocentrizmus, len škoda toho času a tých potencionálnych katolíckych rodičov, ktorí by mohli vychovávať takéto deti a odradí ich postoj RKC.
Napokon, aj takí katolíci sú, čo vedome idú na IVF s tým, že im čas plynie a nebudú čakať, kedy IVF podľa RKC nebude hriechom.
Boh ak je, tak pochopí…
nikdy som na verejnosti nekojila, vzdy iba doma. je to najintimnejsia zalezitost matky a dietata, tak preco to vystavovat na obdiv? vzdy som si dokazala svoje 3 deti nakojit doma a nasledne ist von. vzdy vydrzali. pripada mi to nechutne, ked vidim zeny kojit v restauracii, na promocnej oslave, v kostole na choruse medzi muzmi, v elektricke, ci na lavicke. ked uz treba nakojit, vzdy by som si nasla nejaky kutik, kde sa da odvratit od spolocnosti, zahalit sa a nakojit dieta. ale v kostole počas bohoslužby by som nekojila za žiadnych okolnosti.