
Na základe vlastných životných skúseností som vyvinula nový marketingový produkt pre poisťovne. Ide o nový tip PREVENTÍVNEJ PRIPOMIENKY.
Preventívna pripomienka by nám, matkám, chodila SMSkou, e-mailom, alebo poštovým holubom v situácii, keď budú splnené podmienky na to, aby bola infikovaná a mohla pokojne ochorieť:
- Manžel je v plnej telesnej i duševnej sile
- Nemusí práve dokončovať nejaký veľký projekt
- Nemusí práve pracovať na rozbehnutí dôležitého projektu
- Nemá pracovné stretnutia mimo vášho mesta
- Nemá na pláne svoje krúžky (politika, golf, futbal s kolegami, strašne pracovné párty)
- Nemá práve odobratý vodičský preukaz za rýchlu jazdu, aby bol použiteľný na prípadný rozvoz detí
- Funkčná babka na výpomoc manželovi pri aktivitách, ktoré bežne zvládate vy úplne sama
- Vhodné poveternostné podmienky
Ak sa vyskytne situácia, ktorá spĺňa dané špecifikácie, môžete mať chrípku!
Ale zase pozor, chorá ako chorá
Nezabudnite, že matka môže byť chorá kedykoľvek a vždy to zvládne. Každá má predsa natrénovanú chôdzu po schodoch s 10-kilovým dieťaťom na rukách, aj keď má horúčku, hnačku, grcačku, seknutý krk, menštruáciu (áno, všetko naraz) a naposledy jedla pred 24 hodinami polku banánu.
